4/22/2010

NOTD: Catrice 'Blue's Brother'

Oooh, wat is ie mooi. Blue's Brother van Catrice. Blauw is toch wel een van mijn favo kleuren. En dan vooral deze! Ik laat gauw een swatchje zien :)


AAW! *kwijl* Hij doet me wel erg denken aan mijn L.A. Colors 'Radiation' lakje. Alleen is die net een tintje donkerder.



Met een twee laagjes en een topcoatje ziet hij er prachtig uit, vinden jullie ook niet? Binnenkort meer swachtes van Catrice, want i like! En jullie? Vinden jullie blauw net wat te heftig of is het prima voor de lente?

x Floor

3 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! Doe je mijn nagels ook eens?

    Gr,
    anette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. catrice heeft zo'n leuke kleurtjes he ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het nog steeds zo jammer dat deze altijd uitverkocht is !

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage