4/24/2010

Van keukenmeid tot dinerdiva!

Ik was bij hét winkeltje in mijn dorp waar ik niks kan laten liggen. De winkel ligt helemaal vol met merken als blond, pip, oililly en My life is sweet. Dat zijn dé merken waar bijna elk meisje kriebels van krijgt. Ik zag daar ook dit kookboek liggen, met prachtige illustraties en lekkere gerechten en taartjes. Hier even een indruk;







Ik heb nog niks uit het boek gekookt, maar dat gaat vast snel gebeuren. Binnenkort is mijn moeder jarig, dus kan ik lekker hapjes maken. OO ik ben verliefd op dit boek!

X Marjolein

2 opmerkingen:

  1. erg leuke lay-out hebben jullie zeg, vraag me altijd af hoe je zoiets maakt!
    Veel succes met jullie blog, ik ben zelf ook nog niet zo lang geleden begonnen maar vind die van jullie er heel wat beter uitzien haha!


    blonde-ambizione.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage