6/03/2010

Haul @ Kruidvat

Wat doe je als je een middag na school niks te doen hebt? Shoppen!
Het Kruidvat is ons favo stekkie (nou ja, na Groningen dan) en daar zijn we dan ook vaak te vinden! Let's see what we've got here...

Floor: GOSH Quattro in Rain Forest
I'm happy happy happy! Dit is mijn eerste GOSH ding en ik ben er echt tevreden mee. Het zijn mooie shimmery kleurtjes en ze passen ook nog eens bij elkaar.

Jaa, €5 korting!



Groene en blauwe kleurtje
Gele en oranje kleurtje (helaas zie je het niet goed op de foto...)

Marjolein: Rimmel 60 Second nagellak, blue my mind. Met 1 second borsteltje. Mn tweede rimmel nagellakje, altijd goed natuurlijk! Ik ben niet zo tevreden over dit extra grote borsteltje. Er zit teveel nagellak aan, dus je krijgt een dikke laag. De kleur vind ik heel mooi! Helaas ging het mis toen ik met nog half natte nagels wou gaan douchen.



nRelate Posts and Homepage