6/19/2010

OOTD + EOTD + NOTD

Hi people!
Om iets leuks te doen terwijl de proefwerkweek bijna begint en het regent is moeilijk... Daarom lekker bloggen! Ik dacht: vandaag doe ik alles in één keer, zodat ik niet vier verschillende artikels hoef te maken bij wijze van spreken. Dus, vandaag als eerste een OOTD...

Colbertje - Vero Moda
Longsleeve - HtH
Broek - Cars Jeans
Riem - C&A                (BTW: eindelijk zit mijn haar zonder veel moeite te doen goed :)


236 Green Grass - Rimmel London



Oogschaduw - Yves Rocher
Eyeliner - HEMA
Mascara - Maxfactor


En dan is het morgen vaderdag... Ik heb een lekkere douchegel voor mijn pappie gekocht. En ik heb ook een grote kaart voor hem gemaakt, omdat hij toch wel de liefste is! Verder ga ik nog blokken en blokken en blokken voor de toetsweek, want ik wil niet op het laatste moment nog onvoldoendes binnen slepen... Wish me luck!

x Floor

4 opmerkingen:

  1. Practige mascara :D
    en je hebt echt mooi haar
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook en ik ben héél happy dat je nog even hard er tegen aan gaat! Wil je nog iets lekkers bestellen voor volgende week?

    Gr. en xoxo Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow jullie blog ziet er goed uit zeg ! Mooi hoor ! En leuke nagels !

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage