7/18/2010

Badkamer producten

De badkamer is een plek waar je elke dag wel een uur bent. De plek waar je lekker kunt relaxen in bad, een warme douche nemen, je tanden poetsen, je lekker optutten, en nog veel meer. In mijn badkamer staan veel producten die ik dagelijks gebruik, of juist bijna nooit. Lees verder en kijk wat er allemaal in mijn badkamer staat, en welke producten ik gebruik.




Ten eerste de gezichtsproducten. Voornamelijk HEMA, zoals je ziet. De dag en nachtcréme gebruik ik nauwelijks, alleen als ik een droge huid heb. Dan vind ik het altijd lekker om even iets op mijn gezicht te hebben, en het gevoel hebben dat het wegtrekt. De scrubcréme gebruik ik iedere week. Hij is alleen voor je gezicht. Lekker onder de douche op zaterdag. Zaterdag is echt zo'n dag dat ik alle tijd neem om te douchen, haar wassen, scrubben, eigenlijk veel te lang eronder staan dan nodig is. Achteraan staan het face mask. Die gebruik ik in periodes. De laatste tijd vergeet ik hem steeds. Hij is wel erg lekker, je gezicht is lekker zacht. Maar hij stinkt. Dan de Nivea clean deeper. Tsja, die gebruik ik bijna elke avond. Hij helpt wel tegen puistjes en onzuiverheden, dus opzich wel fijn.



Dan mijn shampoo, zeep en tandpasta. Ik gebruik die shampoo van Andrélon nu in de zomer, omdat mijn haar erg droog is van het zwemmen, de zon en het chloor, en alle dingen die daarbij komen kijken. De douchezeep ruikt gewoon zó lekker, en de tandpasta is gewoon lekker scherp, dus je krijgt er een frisse adem van. Ik haat tandpasta's die niet scherp zijn!



En als laatste mijn deo en make up remover. Ik heb spijt van de aankoop van de make up remover. Ik heb niet goed gelezen, en hij werkt dus niet bij waterproof make up, iets wat ik juist veel gebruik in de zomer. Maargoed, hij kan ermee door als je gewoon normale mascara gebruikt. En de deo ruikt lekker, en ik kan er tegen! Bij veel deo krijg ik uitslag onder mijn oksels, niet iets wat je echt wilt ofzo! Maar Nivea is fijn voor mijn huid, een aanrader voor meiden die ook last hebben van deo-allergie.

x Marjolein


4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik ook ongeveer zoveel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, een kijkje in je badkamer. Ik zou ook graag een grote optutbadkamer willen hebben, maar ons ieniemieniehuisje heeft maar een superklein badkamertje, daar kan je niks neerzetten en je ook niet fatsoenlijk bewegen en opmaken. Maar dat doe ik dan gewoon op mijn kamer. Scrubcreme gebruik ik trouwens wel een paar keer per week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis alleen het merk Dove! :) Daar ben ik zo fan van, heerlijk zijn die bodylotions + douchegels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal!
    Hier een berichtje uit zonnig Frankrijk. Marjo, wat een leuke artikeltjes heb je gemaakt en wat fijn dat jullie nog steeds zulke leuke reacties plaatsen, Als het goed is kom ik ergens rond voldende week weer terug en dat kan ik eindelijk ook weer wat artikeltjes gaan schrijven. Ik kijk er nu al naar uit! En robin, wat leuk dat ik je giveaway heb gewonnen! Dan ga ik nu stoppen, want het is al wel 22:18 ;)

    Dikke kus van Floor (ook van Sweethippos)

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage