7/05/2010

Essence Eyeliners


Ik heb gewoon een verslaving aan eyeliners en oogpotloodjes, en dan vooral de gekleurde. Ik heb ook al heel wat, een stuk of 10 denk ik. Aangezien de eyeliners van essence lekker goedkoop zijn, en ook nog hartstikke fijn, wou ik die even laten zien.


Van links naar rechts;
- Essence metal glam, 06 pinkadelic
- Essence kajal pencil, 17 neon sweetie
- Essence kajal pencil, 08 teddy
- Essence long lasting eye pencil, 07 easy going
- Essence long lasting eye pencil, 08 touch of glam

Die gele heb ik pas nog gekocht, lekker zomers.

En oja, binnenkort krijgen jullie nog swatches van de GOSH nagellakjes die we vrijdag gekocht hebben!

x Marjolein

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Bedankt voor jullie reactie :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet ook nog een keer eyeliner gaan kopen.
    goed idee van essence, is ie ook goed?
    ik gebruik nooi eyeliner want vind het zo vervelend om op te doen maar ga toch maar een keer kopen vind het wel altijd mooi staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er leuk uit! Ik moet ook maar eens een eyeliner van Essence proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey ! This is the first time i'm looking at your blog and i can just say that i love it ! I'm definitely going to follow you :D maybe you can follow my blog too?
    my blog: http://www.xmyownlife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leeuke eyeliners!
    ik vind essence ook vet fijn!
    en het is ook niet zo duur:p

    *jullie blog is echt vet!, willen jullie ons ook volgen??(aa)*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi ! Thanks for your sweet comment ! Nice that you're following me now. xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oew leuke kleuren, zijn ze ook waterproof?

    xje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh nice ! Ik heb er ook een aantal van !

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage