7/14/2010

Time to Konad!

Ik heb er al veel revieuws en filmpjes over gezien, dus nu wilde ik het ook proberen: Konad. Ik verbaasde me altijd over al die mooie versieringen op nagels. Hoe doen ze dat nou? Met een sat├ęprikker? Maar er zat natuurlijk veel meer achter. Stempels, imageplates en schrapers. Ik heb dus nu voor mezelf ook een basispakketje aangeschaft bij Boozyshop. Hier heb je veel keus aan imageplates en nagellak. Nu is het dan tijd om mijn gekochte spul te laten zien!



Imageplate nr. 57 - Stempel - Konad Nagellak - Schraper


Ik koos deze omdat ik hem al op veel blogs heb gezien, en omdat het panterprintje en het zebraprintje zo mooi is.







De speciale Konad Nagellak is dikker dan andere lakken. Je kunt dus niet zomaar iedere nagellak voor het stempelen gebruiken.


Ik heb natuurlijk ook al wat geprobeerd. Daarom zijn de spulletjes ook al een beetje vies. Ik ging meteen aan de slag en het was in het begin nog even oefenen. Maar dit heb ik nu op mijn nagels:

De base is Catrice Blues Brother.

Ik vind het nu al supervet en ik ga zeker nog veel meer spelen met kleurtjes en patroontjes. Zoals ik al schreef kun je Konad o.a. bestellen bij Boozyshop.

x Floor

keep in touch! Sweethippos@hotmail.com, voor fanmail, hatemail of een brandende vraag, of gewoon even lekker kletsen!

9 opmerkingen:

  1. Wauw dat is echt super gaaf! Het ziet er zooo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Ik heb nooit geweten dat dat zo moest, hihi ^^
    Ik ga het zeker eens proberen, maar dan moet ik eerst mijn nagels aan laten groeien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow zo handig en leuk, maar het kan ook met een dun kwastje maar dit is veel makkelijker (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ben benieuwd hoe die kant-achtige printjes eruit gaan zien!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga het ook zeker weten kopen, vind het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cool post and blog!

    thanx for visitin!

    keep in touch!

    kiss

    www.thebeautifulandthehard.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit! Ik heb zo een kitje van Essence maar daar zat geen lakje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, echt mooi resultaat!!
    Wil ik ook eens op mijn nagels :))

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage