7/25/2010

Wreck This Journal #2

Een tijdje terug vertelde ik jullie over WTJ, een boek met allemaal maffe opdrachten. En ik kan je zeggen, dat is niet altijd makkelijk. Ik voer ze braaf allemaal uit hoor, maar kauwgom in een boek plakken, tsja. Tussendoor wil ik jullie even laten zien wat ik zoal gedaan heb in dit geniale boek.

Bah, bah. De stroop is helemaal doorgedrukt over een aantal pagina's en het ruikt helemaal naar jam en stroop. Haha.




Deze bladzijde was vooral leuk om te doen, ik liep door het huis, opzoek naar witte dingen. Dit is denk ik wel mijn lievelingspagina tot nu toe.


Woow, wat zijn er veel woorden met vier letters, niet normaal.


Toen ik met Floor naar Leeuwarden ging, natuurlijk met de trein, heb ik deze opdracht uitgevoerd. Dan zit je daar lijnen te trekken, net op het moment dat er een conducteur komt, haha.

x Marjolein

11 opmerkingen:

We like comments!

nRelate Posts and Homepage