7/01/2010

Wreck This Journal, eindelijk!


Dit boek zag ik voor het eerst bij Silke, ik was er direct verliefd op. Lekker met het boek gooien, rare, vieze dingen erin plakken etc. Het is heerlijk om je af te reageren, en eerlijk is eerlijk, dat hebben we allemaal wel eens nodig. Normaal gesproken ben je waarschuinlijk extra zuinig op boeken, maar bij Wreck This Journal moet dat juist níet. Wel raar aan het begin, maar heerlijk! Ik ga jullie niet steeds mijn vorderingen bij het boek laten zien, maar toch even een eerste indruk van de leukste en meest opvallendste of smerigste opdrachten.







De eerste opdracht die ik uitvoerde. Druppel hier iets. Dus ik met een theezakje druppelen, en dit is het resultaat!

x Marjolein

4 opmerkingen:

  1. hey, ik heb um ook maar dan in het engels en het is idd heel leuk, alleen ik kan er helemaal niet tegen dat ik hem vies moet maken enzo hahaha. maar het is inderdaad heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ja inderdaad! bij mij in de klas is het ook verschrikkelijk. ik vind het ook niet zo grappig maar toen ik deze zag moest ik toch een beetje lachen hahah
    fijne blog!

    x
    sarahklevan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat lijkt me zo een leuk boek maar het is haast te mooi om het echt te gaan vernielen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk, waar kun je die kopen?!

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage