8/09/2010

Diamond Cosmetics: Metallic Blue

It's time voor deel 2 van mijn Diamond Cosmetics haul: Metallic Blue. Dit is een mooi donkerblauw kleurtje met een frosty finish. Ook dit lakje dekte weer in twee laagjes! Joepie, leve de 2-coaters! Applicatie was ook niks mis mee, niet te dik. Hij bracht wel een beetje streperig aan, maar dat is normaal voor frosty lakjes. Hij zat er twee daagjes bijna flawless op, met een paar kleine chipjes aan de bovenkant van mijn nagels. Maar misschien komt dat omdat ik geen topcoat en basecoat had gebruikt (dit artikel had ik vóóóór mijn Hema base- en topcoat geschreven) Kijk mee naar deze beauty!

Duim, middel- en wijsvinger cuticles zijn een ramp, ugh.

En nog een artistieke pic (ik ben echt bezig met bijpassende items erbij te zoeken, hihi):


En how about you? Hebben jullie ook DC-lakjes en wat vinden jullie ervan?

x Floor

3 opmerkingen:

  1. Die laatste foto is mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog geen dc lakjes, maar deze kleur ziet er erg goed uit! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! Ik heb er ook nog geen lakjes van.

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage