8/05/2010

Essence: The one and Only

Dit kleurtje zag ik toen ik eventjes bij het essence schap in de kruidvat ging kijken. Wow! Hij is perfect. Ik had hem echt niet zó mooi verwacht. Hij is goed dekkend, ook nieuw voor essence. En zit er inmiddels al een paar dagen op, zonder chips, zonder topcoat.


I looovee it <33


En ja mensen, als jullie dit lezen zit ik al in Italië! Voorafgaand ben ik een paar dagen in Limburg geweest op een camping, en daarna zijn we vertrokken naar Noord-Italë, lekker dicht bij de zee! I miss you all already...

x Marjolein

13 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben dol op paars, en dit kleurtje vind ik wel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurjte! fijn dat hij er al een paar daagjes opzit, bij mij gaat catrice er zo snel af ;( .
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie !
    En essence heeft fijne lakjes de laatste tijd vind ik :) heb er ook weer een aantal bij gekocht :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Heb een soortgelijk kleurtje. Lucky in lilac van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De multi dimension lakjes van Essence zijn fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb ik ook!
    Heb hem zelfs op dit moment op.

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage