8/22/2010

Kiko Eyeshadow Swatch


Jullie hebben al een beetje kennis gemaakt met deze prachtige oogschaduw van Kiko. Ze zitten opgeborgen in zwarte doosjes, en er zit een applicator bij. In de winkel van Kiko testte ik hem op mijn hand, en ik vond hem zo mooi dat ik hem besloot te kopen. De Kiko winkel zag er echt super chique uit! Ik had echt het gevoel dat ik in de Mac store was. Lees verder voor de swatches!


De chique doosjes waar ze in zitten opgeborgen. Ziet er een beetje Mac achtig uit, niet dan? De oogschaduw was echt maar iets van 3 euro. Zoo goedkoop! Écht, als je in Spanje, Italië of Duitsland bent, moet je gewoon naar Kiko!

Op mn hand zie je hem niet erg duidelijk, maar er zitten erg veel glitters in! Hij is lekker zomers, en feestelijk.

En hier zie je hem op mijn oog. Hij is denk ik ook erg mooi met een donkere oogschaduw erbij.
Hebben jullie ooit al een vakantie geboekt in één van de Kiko landen? ;)


x Marjolein


En nog even een leuke bouwterrein foto!

nRelate Posts and Homepage