8/03/2010

Maybelline New York: The Falsies


Omdat mijn vorige mascara, Maxfactor MasterpieceMax (wat een mond vol) op kwam op vakantie, moest ik natuurlijk een nieuwe! Ik ging dus kijken bij de SuperU in Frankrijk omdat ik daar al schappen had zien staan van Loreal en Maybelline. En joepie, allemaal leuke mascara's! Omdat ik deze er toch wel tof uit vond zien moest ik hem proberen.

Mijn oog zonder mascara


Mijn oog met The Falsies (zonder wimperkruller en met één laagje)



urg de plaatjes doen niet wat ik wil
What a difference, eh? Om het even kort te houden:
Valse wimpers? Nee.
Krul? Ja.
Langere wimpers? Ja!
Gescheiden wimpers? Best wel.
Klontjes? Nee!

Een filmpje om de verpakking en het borsteltje te laten zien:
Sorry voor de slechte kwaliteit... Mijn moeders camera is niet echt geschikt voor filmpjes geloof ik ;P

De verpakking vind ik over het algemeen erg strak en vrolijk. De kleuren vloeken wel iets, maar dat vind ik juist wel leuk, zo valt hij lekker op. Over het borsteltje ben ik ook te spreken, want hij is een beetje krom zodat hij alle wimpers pakt en je je niet in bochten hoeft te wringen om dat voor elkaar te krijgen. Ook kun je zo heel makkelijk je onderste wimpers 'mascareren' zonder teveel tegen de huid aan te komen.

Volgens mij heb ik hem in de SuperU voor 10,95 gekocht... Dat is volgens mij iets minder dan in Nederland. De prijs-kwaliteit verhouding is echt voldoende!

x Floor

Ps; Ik ga toch maar weer elke dag een artikel doen, ik heb zoveel om over te schrijven! En vinden jullie het leuk om zulke filmpjes te zien? Laat het weten!

7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. :) Ik vind zulke filmpjes zeker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ben er nog nooit eerder geweest! ik ga ergens bij salzburg volgensmij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze mascara is fijn :) ik heb hem gekocht in waterproof versie, en ben daar ook erg tevreden over :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit!!
    Je wimpers zijn al mooi zwart en lang zonder mascara!!

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage