8/12/2010

Nagelfestijn + French Manicure thingy

Zoals waarschijnlijk velen van jullie heb ik ook van de 1 + 1 actie bij de Kruidvat geprofiteerd. En yay, gelukkig was ik vroeg, want alle leuke dingen waren er nog :) Ik heb heel wat leuke spulletjes gescoord, dus heb ik even een kort filmpje gemaakt (het wordt langzamerhand een obsessie...). Kijk mee!


En dan gelijk een klein reviewtje van de French Manicure stuffjes:
Ik wilde al tijden eens proberen hoe een French Manicure mijn zou staan, en dus was dit een mooie gelegenheid om ze te testen. Ik kocht de Essence French Glam nagellak in 02 Rose Glam, en de French Manicure
 & Pedicure pen - white tip painter. De nagellak belooft: een naturelle look met een glossy shine. Een naturelle look: hell yeah. Glossy shine: okay!


Mm, ik denk niet dat een French Manicure wat voor mij is... Geef mij maar kleur, kleur, kleur! Hoewel dit wel verzorgd staat, denk ik niet dat ik het vaak ga dragen. Het randje is zo spierwit... Ik vond het met het pennetje eerst niet zo makkelijk gaan trouwens. En staat op de achterkant hoe je het moet doen:

"For a perfect & fast french manicure & pedicure: shake well, pump tip repeatedly and glide the tip over the white of your nails. Apply topcoat."

Klinkt niet heel moeilijk toch? Ten eerste, toen ik het puntje wilde 'pumpen' moest dat heeeeeeel vaak voordat er iets uit het puntje kwam, en ten tweede, als je dit lijntje wilt zetten terwijl de lichtroze nagellak nog niet goed opgedroogd is, barst het! Ik vond het een beetje op typex lijken, haha. I think I got to get the hang of it... Ik moet er gewoon even aan wennen :) Al met al zijn het goede producten, de nagellak maar je nagels mooi egaal lichtroze en de tip painter, tsja. Die is ook gewoon oké!

Swatches en reviews van de rest volgen!
x Floor

4 opmerkingen:

  1. Je hebt misschien liever kleur, maar die french manicure heb je wel heel strak gedaan! Ik ga van het weekend pas naar Kruidvat...hoop dat er nog wat over is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke dingen gescoord! Ik heb ook echt schandalig veel gekocht (A) maar daarover ga ik binnenkort bloggen dus dan zul je het wel zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage