8/25/2010

NOTD: Catrice 'Big Spender Wanted'

De laatste van mijn nagellakhaul van de Kruidvat. Dit is toch echt mijn favoriet: Big Spender Wanted. Het is een erg mooie roze kleur, met gouden shimmer. Ik vond deze lak iets minder dik dan de broertjes van BSW, wat ik erg fijn vind! Ook dekte hij in bijna één laagje. Voor de zekerheid deed ik er nog een tweede laag overheen, zodat hij helemaal gedekt was.


Dit is denk ik all that I can say. Houdbaarheid is trouwens the same als alle andere Catrice lakjes. Het wordt misschien een beetje eentonig zo, als ik over bijna alle Catrice nagellak hetzelfde ga zeggen ;P Nou ja, this is it for now. Even geen nagellak meer, dus kunnen mijn poezelige handjes + nageltjes ook weer rust hebben.

x Floor
(sweethippos@hotmail.com)

Ps: welk Catrice lakje ontbreekt nog in jullie collectie en zouden jullie really baaad willen?

nRelate Posts and Homepage