8/15/2010

NOTD: Catrice 'I Sea You'

Ik heb weer een lakje voor jullie! Omdat er 1 + 1 gratis actie was bij de Kruidvat op alle nagelproducten, heb ik natuurlijk flink ingeslagen. Ik heb o.a. drie Catrice lakjes gehaald in Groningen, en dit is nummer 1, I Sea You. Dit is een blauw / groen creamy kleurtje, and I love it! Ik wilde deze al een tijdje, en nu had ik de kans om hem bij de Kruidvat in Groningen te scoren. Let's take a look at this beauty...


I Sea You is zoals ik al zei een creamy kleurtje, zonder shimmer en glitters dus. Ik merkte wel dat hij een beetje streperig aanbracht, en de lak is ook een beetje dik. Al met al vind ik de kleur erg mooi en is de applicatie ondanks dat hij soms streperig aanbrengt oké.

Misschien zie je wat bubbeltjes in de lak.

Dit is een kaars, haha.

En omdat ik de kleur wat op wilde spicen, heb ik er een Konadje overheen gedaan. Helaas heb ik niet lang genoeg gewacht met de topcoat en is het gesmudged. Sjips, de volgende keer wat geduldiger zijn, Floor! Ik gebruikte zwarte Konad lak en imageplate 57.

Volgende keer mijn nagels beter schoonmaken...

x Floor

nRelate Posts and Homepage