8/21/2010

NOTD: Catrice 'Lucky in Lilac'

'Pff, alweer nagellak?!' Hell yeah! Het begint een beetje op een nailpolishblog te lijken (haha) hier op Sweethippos. Maar ja, daar kan ik niks aan doen! Veel nagellak gekocht, dus veel te swatchen. En het liefst allemaal in één keer! Helaas word het dan íets te veel van het goede, dus ongeveer om de dag is prima, denk ik zo :)
Nu heb ik Lucky in Lilac van Catrice geswatcht, een mooi lila (zoals de naam al zegt, gheghe) creamy kleurtje en I like it a lot! Kijk maar mee...


Om een lang verhaal kort te maken: dit lakje is hetzelfde verhaal als de andere Catrice lakjes. Beetje dik, beetje streperig, maar een 'oh-wat-is-de-kleur-mooi'-effect. Ik weet niet wat ik meer moet zeggen, behalve dat ik dit kleurtje geweldig vind? Nou ja, dan maar weer een artistieke pic:

Yep Petra, dit is jouw cupcakemanicure-etuitje ;)

x Floor

nRelate Posts and Homepage