8/18/2010

NOTD: Essence Purple Diamond

Dit lakje had ik ook gescoord bij het Nagelfestijn bij de Kruidvat, en wauw, I like this one! Ik weet niet hoe ik deze moet beschrijven. Suede, duochrome, glitter... Ik heb echt geen idee. Hij is in ieder geval érg mooi en ik ben er zó blij mee!


Ieeek, eraf halen is een ramp! De glitters zitten overal op je vingers, haha. Maar het kleurtje maakt alles weer goed :) Hij smeert fijn, hij droogt in een normale tijd op en hij is gewoon pretty! More I can't tell ya ;)
Ik ben ook weer verslaafd aan Konad. Dus heb ik hier ook wat op gestempeld! Nu kan ik het kleurtje niet meer zo goed zien, maar ja ;P


Yay, het is nog best goed gelukt! Alleen mijn wijsvinger is crappy geworden, maar ik vind het wel wat hebben, gheghe. Oh ja, was ik bijna vergeten te vertellen... De nagellak blijft echt lang zitten! Ik heb dan wel een topcoat gebruikt, maar ik heb het gevoel dat hij er na ongeveer vijf dagen nog flawless opzit! Oké, dit is echt een topper. Y'all gotta buy it, hihi.

x Floor

nRelate Posts and Homepage