8/08/2010

Schoolshoplog 06-08

Watch this! Mijn eerste shoplog in filmvorm. Dit is zo veel leuker dan foto's! Het is zeker voor herhaling vatbaar. Als ik iets kan verbeteren hoor ik het wel ;)

Oké, ik heb zelf al iets verzonnen: mijn overslaande stem (ugh), het beter organiseren (dwz: alles van te voren klaarleggen), niet meer van die rare gezichten trekken, geen expres-Gronings meer praten, niet meer gemaakt enthousiast doen (nouja ik was het dus echt maar het klonk heel gemaakt), ín de camera kijken en geen dingen vergeten te vertellen zodat ik achteraf moet zeggen: ohja, dit ben ik eigenlijk nog vergeten...

Haha, na het filmpje lag er dus allemaal rotzooi op de grond ^^

x Floor

Ps: sorry voor de piep in het filmpje, guys! Dat komt door de camera :(

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n filmpje! Er klinkt alleen een hele irritante piep doorheen, maar verder heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die piep hoor ik ook..
    Super leuke allemaal, schoolspullen vond ik vroeger altijd zoo leuk om te doen. Lekker naar de vd hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die piep is wel een beetje irritant maarja.
    Verder leuk filmpje, idd wel beetje chaos hihi. Dat expres-Gronings praten hoor ik als rotterdamse eigenlijk niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen heb je gekocht!
    En wat een onwijs leuke blog is dit :D Lekker van alles wat.

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage