8/20/2010

Shoplog Italië

Zoals ik al zei heb ik lekker geshopt in Italië. Het was echt een topvakantie en ik geniet nu nog na. De meeste spulletjes zijn make up, en heb ik gekocht in de Kiko store. Een erg chique uitziende winkel met make up met lekker betaaalbare prijzen. Nieuwsgierig geworden? Kijk mee:

Mijn nieuwe tas, isn't it a beauty? I love it! Hij is lekker handig voor bijvoorbeeld de stad. Voornamelijk daarvoor heb ik hem ook gekocht. Er zitten ook veel opbergvakjes in. :)
Oo, ik ben er echt heel blij mee. Ik heb hem bij een winkeltje gekocht waar ze allemaal sierraden, tassen en haarspulletjes verkochten, geen idee hoe die winkel heet.

En iets waar ik het meest blij mee ben: Kiko nagellakjes. Ze kosten maar 1,90 per stuk en zijn hartstikke goed! (swatches volgen nog) 

(ll)

Nog iets van Kiko, een prachtige oogschaduw. Hij is goud/gelig met glittertjes.


Ik ben er echt heel blij mee, en ik ga jullie natuurlijk alles uitgebreid showen!

x Marjolein

nRelate Posts and Homepage