8/29/2010

Taaz.com

Ik heb laatst een hele leuke / grappige site ontdekt: Taaz.com. Het walhalla voor alle make-up addicten, want je kunt jezelf virtueel een make-over geven! Als je nou zit te twijfelen over een nieuwe haarstijl, of je wilt weten hoe rode lipstick je staat, je kunt het hier proberen! Ik heb ondertussen al heel wat make-overs gedaan, en ik begin het steeds leuker te vinden!
Ik ga wat 'creaties' laten zien die ik heb gemaakt met deze gave site. Om te beginnen heb je een foto nodig waar je met je full face opstaat, en het liefst je naar naar achteren draagt. Nou draag ik op mijn foto mijn haar niet haar achteren, omdat het daar net te kort voor is ;P Het maakt niet uit of je lacht of dat je je mond dichthoud, het kan allebei.

Mijn haar zit trouwens niet geweldig en ik heb een kippennekje! ;P

Eerst wilde ik zien hoe ik met stijl, lang haar was...

Oke, ik met dikke plamuurlaag en 'plumped lips' erbij ;P Ik was nogal melig in het begin... Oef, really bad!

En dan nu, ik met rode lippies! Dat wilde ik echt graag weten, hoe dat eruit zag...

Ik lijk wel zo'n salsa danseres ofzo! Maar ik vind het op zich niet lelijk ;)

En nog iets grappigs: ik met blauwgrijze ogen en roodachtig haar. Oké, die ogen zien er echt weird uit!


Dus, zoals ik al zei, als je iets compleet nieuws wilt proberen kun je naar Taaz.com gaan en jezelf een big make-over geven! Of iets subtiels kan natuurlijk ook ;)

x Floor

nRelate Posts and Homepage