8/12/2010

Tag: 8 random questions

Bij deze tag is het de bedoeling dat je 8 vragen beantwoord die degene die je heeft getagd aan jou gesteld heeft. Daarna verzin je 8 vragen voor de volgende. En natuurlijk dankjewel Sien, voor het taggen! :D
Oké, komt ie:

1. Welk soort make up doe je altijd op (mascara, foundation, oogschaduw, …)?

Ik heb altijd mascara of een lijntje op.

2. Wat is je lievelingsliedje van dit moment?
All Right Now van Free

3. Van welk merk heb je het meeste producten?
Ik denk Essence, hihi. Van nagellak heb ik van Catrice de meeste.

4. Welke film heb je voor het laatst gezien?
Back To The Future I, haha.

5. Wat heb je voor het laatst gekocht?
Ik heb me helemaal uitgeleefd bij de Kruidvat tijdens de nagellaksale ;)

6. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok,…)?
Jeans! En een gaaf shirtje natuurlijk :)

7. Waar ga je het liefst uit eten?
Texas Ribhouse in Zeegse, mjam!

8. Met welke shampoo was je je haar?
Met Herbal Essences Frizz Fighter of Appie Heijn milde shampoo.

En dan nu mijn acht vragen voor Mysterious Brunette, Marianne en Carmen en Daniella:
  1. Wat is je favo accesoire in de zomer?
  2. Waar shop je het liefst?
  3. Welke camera gebruik je?
  4. Wat is volgens jou het beste 'drugstore merk'?
  5. Welk boek lees je op dit moment?
  6. Hoe zou jij je stash beschrijven?
  7. Wat doe je het liefst met je haar? (staart, diadeem...)
  8. Welke kleuren heeft je kamer en waarom?
Veel plezier met invullen!
x Floor

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen! Ook lief dat je ons hebt getagged, hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mij hebt getagd!
    Ik heb je vragen beantwoord hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen

We like comments!

nRelate Posts and Homepage