9/09/2010

88 Metal Mania Palette (eyecandy!)

Zoals jullie konden zien in mijn filmpje heb ik nu een 88 palette in mijn bezit, en wel het Metal Mania Palette! En nu zijn jullie zeker wel erg benieuwd naar swatches, of niet dan? Het duurde lang voordat alle 88 kleurtjes waren gefotografeerd, maar het is gelukt. Eerst even naar de eyecandy kijken die ik heb gemaakt...




Ligt jullie tong al op de grond?

En dan nu... de swatches! Ik heb geswatcht van links naar rechts, van boven naar beneden. Enjoy all the lovely colours!

De eerste twee rijen:

De twee rijen daarna (sorry voor de blurry pic):

De twee rijen daarna:

En de laatste twee rijen:

Alle kleuren zijn bijna even mooi gepigmenteerd, maar het viel me wel op dat een paar van de roze kleuren wat minder waren en dat sommige kleuren ook wat korrelig waren (zie de groene kleur op de foto hierboven). De bronze en de bruine kleuren zijn het mooist gepigmenteerd, en I love 'em! Ook de highlighters vind ik erg mooi. Ik ben benieuwd wat ik met de felroze kleur ga doen (ook op de foto hierboven), want hij is toch wel érg fel hoor...
En dan de conclusie: hoe kun je nou níet blij zijn met dit palette? De kleuren zijn prachtig, superveel pigment, en een heel fijn prijsje voor 88 kleuren (€18,95).

Welke kleuren vinden jullie supergaaf en met welke willen jullie een look zien?

x Floor

nRelate Posts and Homepage