9/01/2010

Boek: In haar Schoenen


Toen ik bij de bieb was vond ik dit boek, in de kast waar ik normaal ook altijd kijk. Nog nooit eerder had ik hem gezien, maar hij leek me direct erg leuk! Zonder de achterkant te lezen nam ik hem mee naar huis, waar ik er direct aan begon. De titel van het boek deed me denken aan een leuke film, 'In Her Shoes' die ik een tijd geleden met Floor heb gekeken. Benieuwd?



Stukje van de achterkant

Ik vind het echt een leuk en pakkend boek. Twee meisjes, Natasha en Emily, zijn op uitwisseling en moeten zich aanpassen aan de omgeving en studie van de ander. Ze kennen elkaar niet, maar nemen toch contact met elkaar op om elkaar te helpen. Engeland en Californië zijn tenslotte erg verschillend! A must-read!

And I got New Hair! :)


Ik was dat haar van mij helemaal zat! Het zat voor mijn doen echt lang, en ik kon er niks meer mee. Het zag er gewoon sloom uit. En nu ben ik weer blij ;) Voor mijn gevoel lijken mijn ogen nu groter, haha.
x Marjolein

nRelate Posts and Homepage