9/07/2010

Boozyshop haul

Eerst: mensen die meedoen aan de giveaway maar nog niet hebben gemaild, doe dat alsjeblieft! Zonder mail, geen entry. Frauke, Judith en Silke moeten nog een mailtje sturen. Doe het alsjeblieft snel, want het zou jammer zijn als je niet meedoet voor de prijs.

Yay, yay, yay! Mijn Boozyshop bestelling is er eindelijk na drie (lange) dagen wachten (dit filmpje is opgenomen op 4 september, daarom kloppen sommige dingen ook niet helemaal). Ik heb een andere camera bemachtigd en het is dus betere kwaliteit. Geen piep meer en wat scherper beeld. Maar ooit wil ik nog een HD camera... zucht. Ben je net zo benieuwd naar het 88 Metal Mania palette als ik? Kijk dan naar dit filmpje.


Ik ben niet voor niets lid van de hyve voor mensen die Engels en Nederlands door elkaar praten + dat groene streepje op mijn hand was een waterproof Gosh potloodje die ik op mijn hand wilde testen, maar dat gaat er dus eeeerg moeilijk af ;)

Zoals ik in het filmpje zei: swatches en reviews komen er aan!

x Floor

nRelate Posts and Homepage