9/13/2010

EOTD: Bright Pink

Ik had gevraagd in mijn 88 palette artikel met welke kleuren jullie een look wilden zien. Amber stelde voor om een look te maken met de felle roze. Phoei. Ik ging de uitdaging aan en waah, dat was nog best lastig. Ik had eigenlijk geen kleuren waarmee ik deze roze kon combineren, dus heb ik een klein beetje geëxperimenteerd. Look at this:

Dat is fél! Mijn ogen knalden van mijn gezicht af (hehe). Maar toch vind ik het gaaf. Deze kleuren heb ik gebruikt (in totaal drie):

Ik heb de allerlichtste kleur als highlighter gebruikt. Je ziet er helaas niet veel van terug, komt door het licht jammer genoeg. Je ziet de donkere kleur niet zo goed in mijn crease, omdat ik er daarna nog met de roze kleur eroverheen ben gegaan. Ik baal een beetje dat er geen zwart in zit ^^ Ik was namelijk niet blij met het resultaat, hehe. Maar zo zag het er al een stuk beter uit.

Ik moet echt leren het wat meer naar boven te blenden...

Verder heb ik gebruikt:
Maybelline The Falsies Mascara
Yves Rocher Crayon Kôhl in zwart

x Floor

nRelate Posts and Homepage