9/23/2010

H&M stuffjes

Yay, yay, yay, mijn (al heel lang geleden) bestelde H&M stuffjes zijn er. Ik heb nu al weer twee items erbij voor de herfst / winter, en vet coole, oversized muts en een blouse (ik had er nog geen, shame on me!). Al benieuwd...? Kijk maar eens naar mijn toffe dekbed die ook bij mijn bestelling zat (voor mijn nieuwe kamer):


Ain't it pretteeey? Er komt vast nog wel een full pic van als hij om mijn dekbedje heen zit :)
En dan, woehwoeh, mijn blouse. Ik zag deze op de site en ik dacht: I gotta have it. Dus hij belandde in mijn virtuele winkelmandje.


Hij is jammer genoeg net niet lang genoeg om tuniek te zijn, maar dat is no problemo :) Als shirt is hij ook veeeery gaaf. Met een zwart / blauw hemdje eronder maakt hij mijn herfstoutfit helemaal compleet.
En, alvast voor de winter, een blauwgrijze muts:


Don't mind het kaartje bovenop mijn hoofd, haha.

Wat vinden jullie van de herfstcollectie van H&M en hebben jullie ook een wishlist?

x Floor

nRelate Posts and Homepage