9/14/2010

Hema Facemask Dry Skin


Hoe fijn is dat, je hebt een avondje vrij en nestelt je op de bank met een tijdschrift, inclusief gezichtsmasker op je gezicht! Ik heb er zelf eentje van de HEMA, die ik een tijd geleden al gekocht heb. Omdat ik een droge huid heb, heb ik dan ook de droge huid uitvoering. Hij belooft je huid te herstellen en zacht te maken...

... en dat doet hij niet. Je moet hem op je gezicht smeren, in een dikke laag. Geen vochtig gezicht, gewoon droog. Daarna is het wachten tot je hem er weer af kunt halen, dit duurt tien tot twintig minuten. Ik wacht meestal iets langer, zodat ik zeker weet dat het ingetrokken is.


Als ik het er afhaal voel ik eerst zo'n lekker zacht huidje! Maar als ik de volgende dag wakker word is mijn gezicht helemaal trekkerig en droog, dit helpt dus niet. Ook een nadeel is de geur, die niet echt bepaald lekker is... Het masker wordt niet hard, maar blijft gewoon 'vloeibaar'. Niet zo vloeibaar dat het allemaal van je gezicht afdruipt natuurlijk, maar gewoon zoals je een masker op je gezicht smeert.

x Marjolein

nRelate Posts and Homepage