9/19/2010

Herfstjas

Na bij de het allergaafste cafetaria van mijn dorp te hebben gegeten, ging mijn family en ik nog eventjes het dorp in. Het was koopavond, dus we konden lekker op ons gemakje rondkijken. Ik zocht een winterjas, maar daar was het eigenlijk nog een beetje te vroeg voor. Dus ben ik met een hérfstjas thuisgekomen. En hij is zo mooi en leuk en waah! Tijd om hem te showen:


Argh, was niet fotogeniek vandaag (zondag he...)

Het is dus een donkergrijze, (half)wollen jas met coole knopen. Hij is niet heel erg gevoerd, maar dat is niet erg voor een herfstjas. Ik kan hier nog wel even mee door tot november denk ik zo, en dan moet ik toch echt aan de winterjas. Aangezien ik een 'lange' tocht naar school moet fietsen (13 km!) is het niet erg plezierig als ik onderweg bevries ;) Misschien dat er tegen die tijd wel hele supergave winterjassen zijn. En ohja, thanks mommie voor het betalen van mijn jasje <3 Nog even wat pics in combinatie met mijn lekkere dikke wollen sjaal en bijna-verleden tijd-muts (krijg binnenkort één van de H&M!). Het werd wel een beetje warm zo, haha.


Hoe duf kan een gezicht zijn?


x Floor

Ps; volgens mij is de lens van de camera een beetje vies ;P

nRelate Posts and Homepage