9/18/2010

Kiko Nailpolish Nr 295


Vandaag laat ik jullie de felblauwe nagellak zien van Kiko die ik ook in Italië heb gekocht. Het is het vierde kleurtje wat ik jullie show. Ik vind hem zelf echt gaaf! Hij geeft bijna licht, zó fel is hij.
Ja, wat moet ik nog meer zeggen? Kijk gewoon mee.



Moet je kijken wat een schatje. Ik ben er echt tevreden mee! Hij is net als alle Kiko lakjes erg goed dekkend, misschien deze nog wel het beste! Alleen deze is wel errug vloeibaar, je moet niet een te dikke druppel op je nagel doen. Ik weet niet wat ik er verder over moet vertellen, jullie weten al een beetje hoe de lakjes zijn door de eerdere kleuren die ik heb laten zien.

x Marjolein

Ps, het is jullie vast opgevallen dat we de laatste tijd vaker twee artikelen op een dag plaatsen. We hebben de volgende 'regel', als er een NOTD of EOTD of OOTD is, komt er 's middags meestal nog een iets groter artikel ;) Enjoy!

nRelate Posts and Homepage