9/06/2010

Liquid Eyeliner Essence


Het was zover: Ik had mijn zwarte liquid eyeliner opgemaakt en had een nieuwe nodig. Hiervoor gebruikte ik de liquid eyeliner van Catrice, die ik echt superfijn vond. Vloeibare eyeliner gebruik ik bijna elke dag. Het is, vind ik, vaak de finishing touch van een look. Eigenlijk wou ik weer dezelfde van catrice kopen, maar die was onvindbaar of niet meer te koop bij verschillende kruidvaten ;) Na een tijdje zoeken besloot ik een goedkope te nemen, en de essence variant belande bij de kassa.

Als je hem opendraait komt er een zwart kwastje tevoorschijn met een hard puntje. Op mijn hand getest was hij pik zwart en leek hij me fijn.

Ziet er goed uit vind ik.



En op mijn oog ziet het er echt niet uit. Het is hoop ik een kwestie van wennen. Want nu krijg ik er echt geen rechte lijn mee op mijn oog ;) Het zit overal, en is helemaal een bobbelige lijn ;) Dus dat wordt oefenen en oefenen, totdat ik het voor elkaar heb.



De 'zwartheid' en kwaliteit is erg goed, alleen met dat kwastje ben ik niet tevreden ;)

x Marjolein

nRelate Posts and Homepage