9/10/2010

Maybelline The Colossal


Een hele tijd geleden heb ik in de 1+1 gratis actie twee Maybelline mascara's gescoord. The Falsies, die Floor al heeft gereviewed,  en The Colossal. De bekende gele verpakking vind ik er erg leuk uitzien. Hij is gewoon lekker opvallend, en toen ik hem in de winkel zag kreeg ik zin om hem te kopen. Ik heb de waterproof versie, omdat ik hem mee heb genomen naar Italië. Kijk verder voor een review.

Het borsteltje is echt huge! Hij is groot, zodat je in één keer je hele wimpers kunt doen. Wanneer ik weer eens een mascara gebruik met een klein borsteltje, is dat echt raar! Twee laagjes mascara vind genoeg. Kijk maar. (sorry voor de baad foto's, de lelijke wenkbrauw en de vlekken boven mijn oog, erg slordig van me ;])


Zonder make up

 
Met twee lagen Maybelline The Collosal

Als je hem hebt aangebracht is hij vrij snel droog, dat is erg fijn, aangezien ik nog wel eens in mijn oog wil wrijven als de mascara nog nat is ;) De mascara blijft ook gewoon de hele dag zitten. En met een regenbuitje of douche zit hij er nog steeds op, dus echt waterproof!

Tsja, eigenlijk kan ik alleen maar positieve dingen over deze mascara bedenken. Aan te raden dus!

x Marjolein
sweethippos@hotmail.com

Nog niet meegedaan met onze giveaway? Waar wacht je nog op, er zijn fantastische dingen te winnen!

nRelate Posts and Homepage