9/18/2010

Miss by Miss Sixty


Dit is de eerste keer dat er iets over parfum op het blog komt te staan, en ik zeg jullie meteen: Het is erg moeilijk om iets over een geurtje te schrijven! Ik heb, om eerlijk te zijn, één parfum en drie eau de toilettes. Niet veel dus ;) Ik gebruik van die vier soorten parfum deze het meest. Hij ruikt gewoon zóo lekker! En het flesje is zo leuk. Het geurtje bestaat alweer een paar jaar, maar ik kreeg hem een tijdje geleden van mijn tante. Er zat een bloemetje aan het flesje, supercute! (nu ben ik dat bloemetje kwijt) Kijk verder om te lezen wat ik van dit geurtje vind.

Ik heb een flesje met 30 ml

Het flesje vind ik er schattig en chique uit zien. Gewoon erg basic. Maar door de roze achtige parfum en de letters van Miss Sixty ziet hij er erg leuk uit!

De ingrediënten en de geur: Ik moest even voor jullie zoeken, want er staat, behalve het logo, niks op het flesje. Maar dit zit erin; peer, meloen, bergamot, magnolia, water violet en geuren van de pioenroos. Ook bevat het geuren van caramel, muskus en nectarine. Een hele hoop dus! Waar moet dat wel niet naar ruiken, zul je denken. Ik vind het een erg lekker geurtje. Ik denk dat de bloemengeuren het meest naar 'boven' komen. Samen met de vruchten wordt het een erg vrouwelijk en vooral zomers geurtje! Niet te sterk, gewoon lekker. Hij is erg geschikt voor een romantische date ;) Ik denk dat mannen deze geur ook lekker zouden vinden.

En voor hoelang? Ik vind dat het geurtje best lang blijft hangen! Je kunt in ieder geval een hele schooldag, of een verjaardag doorstaan met een lekker ruikend geurtje. 
En de prijs is voor een flesje van 30 ml €15,50. Wel een beetje een gemiddelde prijs dus. Ook wel een redelijke prijs om iemand dit pareltje cadeau te geven!

Ik ben de laatste tijd wel meer van de geuren. Ik heb er nog steeds weinig, maar ik heb er wel een paar om mn birthday wishlist staan. (jaja, over 5 weken ben ik jarig ;) Als er iets in mijn hoofd opkomt schrijf ik het alvast op) Bijvoorbeeld Forbidden Rose van Avril Lavigne, of een Harajuku Lover. Ik heb ze allebei in de winkel getest, en ze zijn heerlijk!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om een parfum review te lezen. Ik heb mijn best gedaan als geen parfum kenner ;) Prettig weekend :)

x Marjolein

nRelate Posts and Homepage