9/30/2010

Muffins bakken!


Toen ik door de supermarkt liep kreeg ik ineens ontzettend veel zin in een lekkere portie muffins! Na een lange tijd twijfelen besloot ik deze te nemen, met stukken witte en pure chocola. Sounds good vind je niet? Mijn zusje wou me helpen, dus samen stonden we die middag in de keuken te mixen en te bakken. Ooo wat rook dat héérlijk! Krijg je al honger? ;)




Het was al moeilijk om van de mix af te blijven, dus dat beloofde nog wat! De helft van de stukken chocola meng je direct door het beslag, en de andere helft leg je op de cakejes voordat ze de oven in gaan, samen met de kristalsuikertjes.



En daarna moeten ze twintig minuten de oven in. Ondertussen wordt je echt gek van het wachten met zo'n enorm lekker geur in het hele huis!


Omaaigood! Zooo lekker!

Oké, ze waren uiteindelijk dus echt héérlijk! Helaas kon je er maar acht maken uit één pak. Dus die waren ook direct op...

x Marjolein

Ps, Happy birthday voor mijn zusje Suzanne! Ze is vandaag 11 geworden!

sweethippos@hotmail.com

nRelate Posts and Homepage