9/29/2010

NOTD: Essence 'Most Wanted'

Ik had een nieuw bruin lakje nodig, en deze leek me echt perfect. Ik zag hem en ik dacht: zou hij net zo leuk zijn als 'From Dusk To Dawn'? Lees verder voor mijn mening.


Ik moet zeggen dat de lakjes van de nieuwe Multi Dimension collectie echt fijn lakken! Het is al een hele verbetering met de vorige rij nagellakken, die waren een beetje crappy. Maar Most Wanted lakt gewoon goed. Hij smeert niet te dik en hij droogt ook niet superlangzaam. Ik vind het een mooi, beetje chocolade kleurtje. Als ik naar mijn nagels kijk, wil ik gelijk een kop warme choco met slagroom! Het is een erg mooi herfstkleurtje en ik denk dat ik hem nog vaak zal dragen deze herfst.

 Ik had dit keer niet zo mooi gelakt en mijn nagels waren nog blauwig, oeps!

x Floor

nRelate Posts and Homepage