9/13/2010

NYX Brush On Gloss

In mijn pakketje van Boozyshop zat ook een leuke gift: de NYX Brush On Gloss in de kleur Garnet. Ik heb net even op Boozyshop.nl gekeken of ze hem nog hadden, maar ik zie hem niet in het assortiment staan. De gloss komt in een langwerpig flesje met een grote, lange dop.










 

























 De NYX Brush On Gloss is een soort lipgloss. Waar je de gloss mee aanbrengt is een kwastje, en dus geen applicator zoals bij veel glossjes:

Hier kun je de donkerrode kleur al goed zien. Ik had niet verwacht dat hij veel pigment zou hebben en dat hij wat doorzichtiger zou zijn, maar dit was niet zo! Moet je zien, mijn hele lippen zijn rood met een very glossy shine:

In het echt is hij nóg iets donkerder dan mijn NYX lipstick, kun je je het voorstellen? Wat ik wel merk is, dat als ik met mijn lippen over elkaar ga, er dan een beetje gloss in een 'streepje' achterblijft op mijn lippen. Het is gewoon best vloeibaar en daarom glijdt het een beetje over mijn lippen heen.

Edit: nieuwe foto proberen te maken... Deze kleur komt al wat meer in de buurt.


En wat ik heel apart vond, was de geur! Het ruikt naar kersen, en niet zo'n beetje ook. Ik vind de kleur van de gloss ook echt een 'Cherry Red'. Zelf vind ik de geur wat te aanwezig, maar voor degenen die er wel van houden is het misschien wel een lekkere geur.
En dan houdbaarheid... niet echt lang. Vooral omdat hij zo 'glijdt', verdwijnt hij ook snel van mijn lippen bij het drinken en eten.
En toen ik hem er weer af wilde halen, zag ik in de spiegel dat het helemaal op mijn tanden zat, iek! Misschien had ik hem toch iets te veel naar binnen aangebracht...
Het is een leuke gloss, maar ook niet veel meer. Vooral de houdbaarheid vind ik crap, erg jammer! Het pigment vond ik namelijk wel erg goed.

Hebben jullie ooit wel eens een Brush on Gloss geprobeerd? En zo ja, wat vonden jullie ervan?

x Floor

nRelate Posts and Homepage