9/11/2010

NYX Round Lipstick - Snow White

Dit zat er ook in mijn pakketje van Boozyshop: een NYX Round Lipstick in de kleur Snow White. Snow White is een chique, donkerrode kleur. Ik waagde het erop, want het leek me wel heel spannend om zo'n kleurtje te gaan dragen. En uiteindelijk ben ik er erg blij mee! Kijk verder...


Ik had eigenlijk nog geen ervaring met lipstick, dus ik kan het niet vergelijken, maar deze lipstick smeert heel soepel! Erg fijn voor iemand die nog niet zo goed is in lipstick opdoen, gheghe. Ook droogt hij mijn lippen niet uit, maar voor de zekerheid smeer ik er toch een heel dun laagje lippenbalsem onder. En wat mij verbaasde: hij bleef de hele dag zitten! Ik had hem opgedaan naar school, en met eten en met drinken bleef hij op zijn plek. Hij vervaagde natuurlijk wel gaande de dag, maar hij was er niet compleet af. Pluspunt! Zo zag hij eruit op mijn lippies aan het begin van de dag:

Nice eh? Je ziet wat velletjes op mijn lippen, maar dat kwam omdat ik vergeten was te scrubben, oeps!
En nog even een full face pic voor het gemak:

It plumps my lips!
Nyx Round Lipsticks zijn voor €2,49 te koop bij Boozyshop.nl

x Floor

nRelate Posts and Homepage