9/15/2010

Room tour no. 1

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ga ik van kamer ruilen met mijn broertje in de herfstvakantie. Als dat klaar was wilde ik daar graag een filmpje van laten zien, maar toen bedacht ik me dat jullie nog niet eens wisten hoe mijn kamer 'nu' eruit zag! Ik ging dus snel aan de slag (ookal had het geen haast ^^) en maakte een filmpje met de nieuwe / oude filmcamera (which I love better dan de fotocamera ;). Al benieuwd? Kijk maar snel naar dit filmpje:



Is het jullie trouwens al opgevallen dat ik al een stuk minder Engels praat? :D Oh, en zoals jullie misschien wel gezien hebben heb ik mijn stash nog niet laten zien. Dit komt ooit (als ik genoeg stash heb om te laten zien ;P) in een ander filmpje, net zoals mijn nagellakstash.
x Floor

nRelate Posts and Homepage