10/24/2010

Dit of Dat Tag!

Oeh, deze Dit of Dat tag is zo leuk! We ontvingen hem van Priscilla, thanks girl!

MAKE-UP:

Blush of bronzer - Blush vind ik leuker, maar ik heb nooit een van beide op.
Lip gloss of lipstick
Eye liner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur - Ik vind allebei erg tof!
Oogschaduw in vaste vorm or losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

NAGELS:
OPI of China Glaze - Weet ik niet! Ik vind allebei de merken gaaf, ookal heb ik van geen van beiden iets...
Lang or kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker - Weer allebei! Ik draag beiden heel vaak op mijn nagels :)
Met nailart of zonder nailart - Hoewel ik nailart ook heel leuk vind hoor ;)

BODY:
Parfum of Body Spray - Eigenlijk geen van beiden...
Lotion or body butter
Douche-gel of zeep
Lush of andere merken - Weet ik niet, want ik heb Lush nog nooit geprobeerd ;)
KLEDING:
Spijkerbroek of joggingbroek
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken - Ik heb meer jurkjes, maar rokken vind ik ook leuk!
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers - Geen van beiden!
Kettingen of armbanden - Weer geen van beiden. Ik ben niet zo'n sieradenmeisje denk ik, haha.
Hakken of platte schoenen - Mijn sneakers zijn liefde, maar hakken vind ik zoo mooi...
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

HAAR:
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart - Geen van beiden...
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast
ZOMAAR:
Regen of zonneschijn
Zomer of winter - Pff, moeilijk... Maar ik ga toch voor winter ;)
Herfst of lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten - Eh,tsja...

We taggen iedereen in het bijzonder! Je mag hem gerust overnemen ;) En ja, ik ben nu dus alweer eventjes terug uit Beekbergen. Het is een drukte van jewelste hier, want ik ga mijn kamer verhuizen (de meiden die onze blog al wat langer lezen weten dit al)!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage