10/11/2010

Dove Go Fresh deodorant

Ik ging mijn kamer doorzoeken om te kijken wat ik nog kon reviewen, en kwam dit spulletje tegen. Dove Go Fresh deodorant stond erop. Hé! De frisse uitstraling van het groen met witte flesje sprak me wel aan. Wil je weten wat ik van het product zelf vind? Lees dan verder.



Wat is eigenlijk het belangrijkste bij deo? Ja, dat hij lekker ruikt. En dat doet deze zeker. Heel fris, het ruikt echt een klein beetje naar komkommer. Dames die niet zo van sterke geurtjes à la Vogue houden vinden dit denk ik erg lekker.

Ook is dit goedje goed geschikt voor (kort) na het scheren. Er zit namelijk geen alcohol in. Gelukkig geen geprik onder je oksels dus, brr. De 'mist' die uit het flesje komt voelt ook heel zacht aan, en mijn oksels blijven vrijwel ook droog. Ze zijn dus niet kletsnat na het spuiten.

Op het flesje staat: anti-perspirant, wat betekent dat het ervoor zorgt dat je niet gaat zweten. Wel zou deze deo je huid laten ademen.


Deze deo belooft 48 uur bescherming. Ja, 48 uur. Oh my God! 2 dagen is toch wel erg veel. Mijn oksels blijven wel een hele dag fris. Ik hou het niet helemáál droog tijdens het naar huis fietsen, maar de geur van zweet blijft weg. Gelukkig maar, want anders zou iedereen om me heen flauwvallen...

Kortom: een fijne, milde deo die ook nog eens erg lekker ruikt. Do we want more...?

Liefs,
Floor

nRelate Posts and Homepage