10/19/2010

E.L.F. Cream Eyeliner

Na alle reviews over de Essence Gel Liner wilde ik hem ook! Maar ja, natuurlijk was hij steeds uitverkocht. En toen was E.L.F (eyeslipsface) er met een alternatief. Ik was benieuwd of deze bijna, of net zo goed zou zijn als die van Essence. 


Ik begin met de verpakking, en die vind ik erg stylish! Een mooi zwart doosje met witte letters erop. Als je de liner uiteindelijk toch wil gaan gebruiken in plaats van naar het doosje te staren, kun je hem er makkelijk uithalen ;) Dan komt er een mini-kwastje tevoorschijn, samen met net zo'n sjiek potje als het doosje.

 Laat ik nu maar gelijk zeggen dat ik het kwastje niet zo fijn vind. Hij is toch wel erg klein en de haartjes zijn ook niet heel erg stevig, waardoor je niet zo'n mooi lijntje krijgt. Jammer! Toch gebruik ik hem hiervoor, omdat ik mijn andere liner-kwastje voor oogschaduw gebruik.

En nu was ik toch wel benieuwd naar de liner zelf: is hij goed? Is hij creamy? Smudged hij niet? Blijft hij lang zitten? Droogt hij niet uit, en het misschien wel het allerbelangrijkste: is hij wel echt zwart? A lot of questions, dus ;)
De antwoorden na deze pic, hihi.

Het antwoord op de tweede vraag: mwah. In het potje is hij niet erg creamy, maar toen ik hem op mijn hand wilde testen bleek dat toch wel mee te vallen ;)

Zoals je ziet is hij pretty zwart. Dat zijn al twee vragen beantwoord, hihi. E.L.F. belooft dat de liner lang blijft zitten en niet smudged. Maar na even flink wrijven op mijn hand is hij toch wel gesmudged... Maar ik kan me niet voorstellen dat ik zo hard ga wrijven in mijn oog ;) Eigenlijk is vraag 4 hier ook wel ongeveer mee beantwoord, maar wat oogschaduwbasis doet wonderen. Met oogschaduwbasis blijft hij wel de hele dag zitten.
Natuurlijk wilde ik hem ook op mijn waterlijn testen, en ik was verrast. Mijn waterlijn was superzwart! Helaas duurde dat niet erg lang, hij vervaagde alweer snel en mijn 'traantjes' vervoerden die arme gelliner naar de buitenhoek van mijn oog, ugh.
Dan de uitdroog-vraag. Ik heb hem nu al een paar dagen achter elkaar gebruikt en ik zie nog geen verschijnselen van uitdroging gelukkig ;) Als dat nog gebeurd, plaats ik even een kleine update.

Ik denk dat je zelf wel kunt raden wat het antwoord is op de allereerste vraag: hij is ok√©. Het is geen wonderspul, maar voor een gelliner van €3,50 vind ik hem toch waar voor zijn geld :)

Deze gelliner is samen met nog drie andere kleuren verkrijgbaar op www.eyeslipsface.nl

nRelate Posts and Homepage