10/01/2010

HEMA Eyeshadow Base

Yay, yay, yay! De Hema heeft een nieuwe look gekregen. En ik als make-up addict ben ik daar natuurlijk heel blij mee. En tot mijn verbazing, in mijn kleine, pietepeuterige Hemaatje zag ik voor het eerst... de oogschaduwbasis! Ik wilde van blijdschap door de Hema roepen dat ze geweldig waren, maar dat leek me  toch wel een beetje teveel van het goede ;) In plaats daarvan liep ik gelijk naar de kassa met de basis in mijn klamme handjes geklemd. De winkelmevrouw zal wel gedacht hebben...


I was so excited... en terecht! Ik heb in het verleden al veel reviews gelezen over dit goedje, en daarom wilde ik hem ook zo graag. Ik ben blij dat ik hem meteen meegenomen heb, hihi.

Laat ik beginnen met de verpakking. Die is gewoon strak, en niet lelijk. Het zit in een soort lipgloss tube, inclusief lipglossapplicator:

Ik vind dit gewoon handig. Je smeert een kwakje op je ooglid en smeert het daarna uit. Wat erg soepel gaat trouwens! Het is niet te dik, en het blendt goed in je huid. Kijk maar:


Geblend. 

Er zit nog een heel klein mini-mini glansje, maar als je daar je oogschaduw overheen doet zie je er niks meer van ;) En, werkt het eigenlijk wel? Jup, it does. Kijk maar (rechts met oogschaduwbasis):

Flits. 

Zonder flits.

En verbeterd het ook de 'houdbaarheid' van je oogschaduw? Ook weer jup. Dit is gewoon een goede oogschaduwbasis, en ook nog eens dichtbij verkrijgbaar voor de mensen in Nederland!
I guess dat hij ongeveer €3,25 kostte, koopje! Grijp dus je kans als je hem ziet ;)

x Floor

nRelate Posts and Homepage