10/27/2010

Kleine shoplog / haul / whatever


Herfst betekent deels: een nieuwe garderobe inslaan. Nou kan ik me niet heel erg uitleven met mijn beetje geld, maar ik had nog genoeg voor twee maillots (die nu in de was zitten en dus niet op de foto staan ;P), nagelstuff en... laarzen! Lees verder voor de pics.

Ik had laarzen nodig. En wel snel ook, want mijn paar sneakers waren mijn enige schoenen. En joepiejee, bij de Scapino stond weer zo'n cool rad! Mijn allerliefste broertje heeft toen even 20% korting voor mij gedraaid ^^ En deze laarzen waren al zo goedkoop (€35,-!), wuk! Zeven euro ging er van de laarsjes af en toen belanden ze samen met mijn moeders portomonnee bij de kassa.

En ze zitten ook nog eens lekker! Let trouwens maar niet op de trainingsbroek, ik moest mijn kamer verven! ;) (Willen jullie trouwens nog een filmpje zien als het (bijna helemaal) af is?)

Verder wilde ik echt nog Dry Drops van Essence hebben. Mijn geduld was op! Weg met nagels die pieping lang drogen. En nu heb ik hem, wieeh. Hij kostte volgens mij bijna twee euro. En ja, I'm guilty... Er moest nog een dingetje bij. Dus deze nail-art pen ging ook mee naar huis.

I like it!

Check ook nog even de nailart die ik er alvast mee heb gemaakt. Het is trouwens echt zwart!

Ook vond ik helemaal onderaan het Essence schap een powder / blush kwast. Die moet mee, dacht ik. En wat is hij lekker zacht! Voor wie nog een goedkope, op zich wel goede kwast zoekt, neem deze dan mee ;)

En last but nog least, twee Safari nagellakjes. Nee, niet van Papapa.nl, maar van de Zuidlaardermarkt! Marjolein en ik gingen daar vorige week dinsdag heen en toen zagen we een kraam met 'cosmetica'. Daar moeten we heen, dachten we nog. Toen riep ik: Safari! Een aantal kreetjes volgden en volgens mij keken de mensen daar ons wel een beetje raar aan ;) Maar toch hebben we wat lakjes gescoord, 4 voor 5 euro.



Swatches van deze beauties volgen nog!
Liefs, Floor
Afbeelding: AllMoviePhoto.com

nRelate Posts and Homepage