10/20/2010

Kruidvat Body Butter

Omdat ik aanstaande zaterdag jarig ben, maar dan op vakantie ga, vierde ik afgelopen zondag mijn verjaardag voor familie, kennissen en Floor. Floor gaf me deze geweldig ruikende body butter van de Kruidvat. Hij is uit de serie van Body Fruit, waar je ook douchegel, bodyscrub en body lotion van kan krijgen. Benieuwd of mijn huidje hier zacht van wordt? Lees dan verder.

Ten eerste moet ik zeggen dat ik de verpakking echt heel leuk vind! Hij ziet er zomers uit, wat wel fijn is in de winter. Zo wordt je iedere keer als je hem pakt herinnert aan de lekkere zomer. Het is een grote pot met 200 ml body butter. En als je hem opendraait, wauw, het lijkt wel vruchtenkwark. Als iemand me dit voor zou zetten zou ik het bijna opeten denk ik, hihi.



En hij ruikt zooo lekker! Je hebt hem in drie verschillende soorten, en die ik heb gekregen is de Cranberry & Pomegrate. Hij ruikt ook zo lekker zomers, hetzelfde als de verpakking. Ik vind hem niet te sterk of 'vervelend' ruiken. Als je hem op je body smeert ruik je de geur nog heel goed, dus je ruikt ook de hele dag lekker fruitig.

Op de achterkant van de pot staat:
Pomegranate laat je huid stralen net als de zomer zelf. Voel hoe soepel en superzacht ze wordt en laat de zonzoete geur je zinnen prikkelen. Zo lijkt het elke maand augustus.
Gebruiksaanwijzing: Na bad of douche aanbrengen over het hele lichaam. Wordt gemakkelijk door de huid opgenomen.

En maakt hij dat ook waar? Ik vind van wel. Als ik de Body Butter op heb gesmeerd lijkt het inderdaad een beetje zomer. De créme is lekker dik en trekt snel in je lichaam. Geen geprik gelukkig, en mijn huidje was na het smeren heerlijk zacht! Wauw, dit is echt een toppertje! Ik blijf deze lekker de hele winter smeren, en dan kan ik alles aan ;-)

Ik raad hem je echt aan, welke geur en soort je wilt is denk ik persoonlijk. Hij is er ook nog met kokos en mango (?) geloof ik.

x Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage