10/18/2010

NOTD en OOTD

Omdat ik het niet leuk vond om een OOTD en een NOTD apart te plaatsen besloot ik ze samen te voegen. Kijk dus mee naar felrode nagellak en een outfitje met nieuw geshopte kleren.



Aaaargh, waarom doet die macrostand op mn camera het zo slecht.
Ik vond dit echt zo'n enorm leuk kleurtje van de Hema, hij is €2,50 geloof ik. Hij dekt echt goed, maar als je 's avonds je nagels lakt zitten er de volgende dag echt heel veel krassen in, zelfs als het droog is. Met topcoat blijft hij wel goed zitten! Het is een lekker rood kleurtje!


En dit is het outfitje. Nieuwe laarzen, nieuw rokje, nieuwe legging, nieuw vest ;) Ik had gewoon geen rokje voordat ik deze kocht, niet te geloven. Eigenlijk hou ik nooit zo van rokjes maar dit vond ik zo'n leukerd dat ik hem gewoon meenam. En I <3 it!

x Marjolein

Nog niet meegedaan met de mini-giveaway? Het kan nog!

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage