10/05/2010

NOTD: Essence 'Choose Me'

Jup, weer een nagellakartikel. School eist zijn tol, vrees ik ;) Volgende week heb ik veel toetsen, maar daarna zal ik weer wat interessantere artikelen plaatsen. Sorry ladies!

Mijn allerlaatste nagellakje die ik heb gekocht: Choose Me. Ja, die. De dupe van Zoya Charla! Vergelijken kan ik hem niet, maar ik weet wel wat ik van dít lakje vind. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Whoops, nog allemaal watjesvezels aan mijn hand ^^

Bereid je voor op veeeeel eyecandy! Ik kon het niet laten om zoveel foto's te maken, zo mooi is dit lakje. Hij heeft een blauwe basis, met errug veel glimmers, shitters en dat soort stuff ;) Hij lakt fijn, hij is gelukkig niet te dik. Hij dekt in ongeveer drie laagjes, het is maar net wat je mooi vindt. Of hij lang houdt weet ik niet, ik hou mijn lakjes niet langer op dan twee à drie dagen, hihi. Genoeg gekletst, hier komt alle eyecandy!




Isn't it pretteeeeey? <3

x Floor

nRelate Posts and Homepage