10/22/2010

NOTD: Essence Trendsetter

Al een tijdje wou ik de 'I Sea You' van Catrice, maar in de Kruidvat vond ik dit lakje, die er wel een beetje op leek. Omdat ik daar samen met Floor was stootte ik haar aan en meldde even dat ik dit echt een leuk lakje vond. Gelukkig kan Floor heel goed onthouden en weet ze precies welke dingen ik op gebied van beauty en make-up leuk vind. Dit lakje gaf ze me ook voor mn verjaardag!



In werkelijkheid is dit kleurtje een stuk donkerder dan de Catrice versie, maar hij is minstens even mooi! Hij dekt supergoed, eigenlijk al in één laagje, maar voor de zekerheid deed ik toch maar een tweede laagje. Hij is wel een tikkeltje vloeibaar. Toen ik mn nagel wou lakken druppelde er een drupje van het kwastje af.. Maar verder is hij echt super!

It's so prettypretty! <3

x Marjolein
sweethippos@hotmail.com

nRelate Posts and Homepage