10/10/2010

Trind Caring Colors


Floor vertelde jullie laatst al dat we van Trind een geweldig pakketje thuisgestuurd kregen. Floor kreeg de Perfect System Set van Trind, en ik drie super mooie kleurtjes nagellak van de Caring Colors. Ik test, review en swatch die lovely kleurtjes uit de Trind winter collectie in dit artikel. Beniewd?  Kijk dan heel snel verder!
Het eerste wat mij opviel aan de lakjes zijn de potjes, zien ze er niet chique en geweldig uit? Alleen al voor de potjes zou ik de nagellak kopen ;)

Als eerste probeerde ik het lakje wat mij het meest aansprak, namelijk nr CC134, een lak die er in het potje lichtpaars uitziet, maar dat niet is. Ik was dan ook erg verrast met de donkerbruine kleur die onder de paarse glitters verscholen was. Ik was er meteen verliefd op! Vol trots dat dit prachtige lakje nu in mijn bezit was begon ik de lak op mijn nagels te smeren. Deze kleur is mijn favoriet. Waah! Kijk naar deze beauty!


Meteen na het smeren merkte ik een positief punt van de nagellak, hij droogt snel, echt sneller dan andere kleuren nagellak die ik tot nu toe allemaal heb geprobeerd. Dit is het geval bij alledrie de lakjes. Ook dekt de lak super goed! Éen laag is eigenlijk voldoende, maar voor de zekerheid deed ik er bij alledrie de kleurtjes toch nog een extra laag overheen.

Daarna deed ik deze donkerblauwe kleur (nr. CC135) op mijn nagels, waar ik niet echt weg van ben. Ik heb hem braaf op mijn nageltjes gedaan, omdat ik hem persé wou zien en swatchen. Maar nee, niet mijn kleur helaas. Maar voor de mensen die donkerblauw wel mooi vinden is dit een goede nagellak, hij droogt en dekt goed, zoals ik al zei.



Misschien 'leuk' om erbij te zeggen dat er ook een zelfde donkerblauwe kleur van de HEMA is, die is een stuk goedkoper en bijna hetzelfde. Wel is die kwaliteit een stuk minder goed..

Als laatste probeerde ik de rode 'kerstbal' kleur. Dit is nr CC118. Wiehaa, wat een geweldige kleur. Ik was er echt supersuper verliefd op, en ik weet nu al welke kleur ik op doe met kerst... ;)
De kleur is echt precies dezelfde kleur als een kerstbal, maar ook voor nu al is hij echt mooi!

En ook ik heb mijn pink roze gelakt in verband met de Pink Ribbon maand.

De lakjes zijn €9,95  per stuk, en zijn te koop bij o.a Bijenkorf, DA, Etos en Douglas. En ook is hij te bestellen op http://www.boozyshop.nl/


x Marjolein

nRelate Posts and Homepage