10/15/2010

Trind Perfect System - the result!

Nog niet meegedaan met de Mini-giveaway van Shiseido? Klik hier en maak kans!

De twee weken zijn voorbij: mijn nageltjes zouden er nu weer beter uit moeten zien dan twee weken geleden. Mijn arme schatjes waren helemaal geel, en totaal niet sterk. Gelukkig was daar Trind: ik mocht de Perfect System Set uitproberen! Ik hoopte vurig dat mijn nagels weer happy zouden worden van deze kuur. Wil je weten of ze dat wel zijn? Lees dan verder.


Helaas heb ik geen 'voor foto'. Echt helemaal vergeten, een béétje dom. Gelukkig heb ik wel mijn mond nog en kan ik ongeveer uitleggen hoe ze eruitzagen voor de kuur. Bar slecht. Ze waren geel, erg breekbaar en mijn cuticles waren een ramp. Please Trind, werk alsjeblieft, dacht ik nog.
En dan nu, parapapam, mijn nagels na een kuurtje van twee weken!



Misschien denk je: maar ze zijn nog steeds geel! En ja, dat klopt, maar kijk eens wat verder. Mijn nagelriemen: super. Mijn nagels zijn sterker, er is nog geen één stukje afgebroken! En hoewel ze nog steeds geel zijn, het is een stuk minder. Ja, zo erg waren mijn nagels dus ;) Als ik nog even verder ga met de Nail Repair, kom ik denk ik al een heel eind. Maar nu eerst weer even een lakje erop gooien. Dat hebben mijn nageltjes ook wel gemist...



x Floor

nRelate Posts and Homepage