10/03/2010

Trind Perfect System Set - eerste indruk


Donderdag kregen wij een pakketje in de bus waar we al eventjes op zaten te wachten. Het pakje was afkomstig van Trind, het nagelverzorging-merk wat jullie waarschijnlijk wel kennen. Het pakje bevatte de Perfect System Set, die ik mag gaan reviewen en drie Caring Colours van de wintercollectie van Trind, die Marjolein mee naar huis heeft genomen. Bereid je voor, dit wordt een lang artikel ;) Benieuwd naar mijn eerste indruk over de set? Lees dan verder.


De set bevat een Cuticle Remover, een Cuticle Balsam, een Nail Balsam, Nail Repair Natural, twee mini Manicure Sticks, de Magic Buffer (vijl) en Hand Repair. Ook zit er een boekje bij, met alle stappen die je moet volgen gedurende de twee weken.


Het boekje is erg handig, Alle producten van Trind staan erin, de stappen zijn goed uitgelegd, en achterin het boekje staat ook nog hoevaak je de producten kan gebruiken en wat ze doen.

Stap 1 (1 x in de vier weken):
Met het kwastje Cuticle Remover op de nagelriemen aanbrengen. Enkele minuten laten intrekken en vervolgends de overtollige nagelriemen verwijderen met Trind Manicure Sticks.

Ik vind dat de Cuticle Remover goed zijn werk doet. Hij maakt mijn nagelriemen zacht, zodat ik ze goed kan verwijderen. De geur is trouwens ook niet vies: gewoon lekker.

Stap 2 (1 of twee keer per dag):
Met het kwastje Cuticle Balsam op de nagelriemen aanbrengen. Ongeveer 1 à 2 minuten laten intrekken en vervolgens het restant in de nagelriemen en nagels inmasseren totdat deze helemaal droog zijn.

Oh, wat ik de geur van deze balsam heerlijk! Het doet me denken aan babyverzorging, met een vleugje zoet. En ook dit vind ik een fijn product. Het maakt mijn nagelriemen zacht, en is goed voor dat nét een beetje extra verzorging.

Stap 3 (1 x in de vier weken / zo vaak je wilt):
Om nagels te egaliseren en gelijktijdig de aanmaak van natuurlijk nagelvocht te stimuleren, gebruik je eenmaal per 4 weken de Trind Nail Magic. Maak halfronde bewegingen. Allereest gebruik je de halve zwarte zijde. Hiermee verwijder je het absolute toplaagje van de nagel. Daarna, met diezelfde halfronde bewegingen masseer je met de halve witte zijde de nagel. Tenslotte herhaal je deze bewegingen met de lange grijze zijde. Een schitterend geëgaliseerde en glanzende nagel is het onmiddelijke resultaat. Daarbij is het dé perfecte basis voor de verdere verzorging.

De zwarte zijde gebruik je één keer in de vier weken, en de witte en grijze zijde zo vaak je wilt. De vijl maakt mijn nagels wel iets glanzender en egaler, maar een 'schitterend geëgaliseerde en glanzende nagel' vind ik wat overdreven.

Stap 4 (1 of 2 keer per dag):
Met het kwastje Nail Balsam op de nagels aanbrengen. Ongeveer 1 à twee minuten laten intrekken en vervolgens het restant in de nagels en nagelriemen inmasseren totdat deze helemaal droog zijn.

Dit product vind ik een beetje lijken op de Cuticle Balsam qua geur en werking. Mijn nagels voelen soepel en glad aan na het aanbrengen van deze balsam.

Stap 5 (1 keer per dag / één keer in de week):
De eerste 2 weken dagelijks een laagje Nail Repair direct op de nagels aanbrengen als nagellak. Steeds het vorige laagje verwijderen met Trind Acetone Free Nail Polish Remover (ik gebruik gewoon mijn eigen remover). Na 2 weken zie je het resultaat en zal de nagel mooi en sterk uitgroeien op de door jou gewenste lengte. Om de nagels sterk te houden is het vervolgens voldoende om Nail Repair eens per week te gebruiken als glanslak of Base Coat.

Ik ben benieuwd of deze Nail Repair mijn nagels weer kan 'repareren'. Voor nu weet ik dat hij mijn nagels een glanzend laagje geeft en ze wat soepeler, maar wel sterker maakt. Ik ben benieuwd of hij het ook goed doet als Base Coat, maar dat heb ik nog niet getest.

Stap 6 (twee keer per dag):
Om de behandeling compleet te maken, gebruik je geen gewone handcrème, maar het unieke product Trind Hand Repair, gebaseerd op Duo-Liposomen en het vitamine A, C, E complex.

Ik weet niet wat de Duo-Liposomen en de vitamines doen, maar deze handcrème maakt mijn hander echt lekker zacht. Ook is de geur weer heerlijk, je blijft het ongeveer de hele dag ruiken. De crème trekt snel genoeg in. Een heel fijn product!


Het resultaat na twee weken volgt!

De Perfect System Set is te koop bij Douglas, Etos, DA en de Bijenkorf. Voor meer informatie: http://www.trind.com/

Liefs, Floor



nRelate Posts and Homepage